Zarządzanie infrastrukturą IT

Axence od ponad 12 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.

Flagowy produkt, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Pozwala też przede wszystkim optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.

5 MODUŁÓW Axence nVision®

Network – pełne monitorowanie infrastruktury IT

  • zapobieganie kosztownym przestojom przez wykrywanie anomalii w działaniu urządzeń
  • bezpieczna serwerownia – monitorowanie wskaźników wilgotności i temperatury
  • zawsze aktualne dane o wydajności serwera i łącza internetowego
  • większa kontrola nad procesami systemowymi
  • lepsza wydajność procesów biznesowych dzięki kompletnej wiedzy o stanie działania najważniejszych serwisów

Inventory – szybki audyt sprzętu i oprogramowania

  • kompleksowa kontrola nad nawet najbardziej rozbudowaną infrastrukturą IT
  • pełna lista zainstalowanego/używanego oprogramowania, co pozwoli uniknąć wysokich kar
  • zmniejszenie kosztów działu IT przez wskazanie zbędnych licencji (na niewykorzystywane oprogramowanie)
  • usprawnienie zarządzania stacjami roboczymi oraz łatwiejsze planowanie nowych zakupów
  • szybkie audyty z poziomu aplikacji mobilnej
  • pomoc dla księgowości – ewidencja środków trwałych IT

Users – monitorowanie aktywności użytkowników

  • większy poziom bezpieczeństwa firmy: możliwość blokowania niebezpiecznych domen WWW przed przypadkowym wejściem i pobraniem złośliwego oprogramowania
  • ochrona pracowników przed wiadomościami phishingowymi i atakami APT
  • optymalizacja organizacji pracy – wiedza o czasie poświęcanym na dane czynności pozwala pomóc usprawnić konkretne procesy biznesowe
  • minimalizacja zjawiska cyberslackingu i zwiększenie wydajności pracowników
  • redukcja kosztów wydruku

Helpdesk – interaktywna pomoc techniczna

  • redukcja kosztów pomocy technicznej i oszczędność czasu działu IT
  • ograniczenie liczby kosztownych przestojów i zwiększenie wydajności pracowników
  • edukacja kadry – poradniki jak poradzić sobie z najczęściej występującymi problemami
  • minimalizacja ryzyka cyberataku przez luki w oprogramowaniu – zdalna dystrybucja oprogramowania, w tym aktualizacji, na wiele stacji roboczych jednocześnie
  • skuteczna dystrybucja ważnych informacji – komunikaty rozsyłane do użytkowników z opcją obowiązkowego potwierdzenia przeczytania

Dataguard – ochrona przed wyciekiem danych

  • ograniczenie ryzyka wycieku strategicznych danych za pośrednictwem przenośnych pamięci masowych oraz urządzeń mobilnych
  • zabezpieczenie sieci firmowej przed wirusami instalującymi się automatycznie z pendrive’ów lub dysków zewnętrznych
  • oszczędność pieniędzy i czasu potrzebnego na odzyskanie utraconych danych
  • zdefiniowanie polityki przenoszenia danych firmowych przez pracowników wraz z odpowiednimi uprawnieniami

 

Proponujemy Państwu instalację tego oprogramowania, szkolenie z użytkowania i zarządzania oraz w ciągu roku od wdrożenia 3 zdalne/telefoniczne konsultacje i wsparcia w rozwiązywaniu problemów w cenie 500 zł netto.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z naszym specjalistą! 

Krzysztof Nowacki tel. 61 665 71 83 e-mail: krzysztof_n@ht.poznan.pl

 


ITMANAGER – centralny system do zarządzania procesami i zasobami IT

– ponad 1 000 klientów korzystających z systemu
– 13 lat doświadczenia
– polski producent
– skala wdrożeń: 100 – 1 000 – 10 000+

ITManager to oprogramowanie, które gwarantuje zgodne z najlepszymi praktykami i standardami międzynarodowymi centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa oraz procesami dostarczenia wsparcia usług IT. Przewagą konkurencyjną ITManagera nad innymi systemami dostępnymi na rynku jest kompleksowość usługi i projektowe podejście – począwszy od indywidualnej parametryzacji i wdrożenia oprogramowania, przez dostarczenie niezbędnych komponentów infrastruktury, po szkolenie kompetencyjne, na wsparciu powdrożeniowym/supporcie kończąc.

FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMU ITMANAGER

Zarządzanie zasobami

Analiza konfiguracji sprzętowej oraz zarządzanie zasobami. Tworzenie relacji pomiędzy obiektami, historia powiązań.

Zarządzanie legalnością oprogramowania

Inwentaryzacja oprogramowania oraz automatyczne rozliczanie posiadanych licencji dla zainstalowanych aplikacji.

HelpDesk

Linia wsparcia użytkowników zgodna z ITIL. Zarządzanie incydentami, bazą wiedzy.

Rozliczanie czasów realizacji zgłoszeń. Obsługa WorkFlow (obieg wniosków jako proces).

Komunikacja

Bezpieczny komunikator pracujący w sieci LAN. Przesyłanie wiadomości tekstowych oraz plików.

Zdalne zarządzanie stanowiskiem

Zdalne wsparcie użytkowników w postaci przejęcia pulpitu, transferu plików oraz instalacji aplikacji.

Monitoring sieci LAN

Aktywne skanowanie urządzeń sieciowych. Wsparcie protokołu SNMP, alertowanie stanu urządzeń oraz usług.

Monitoring stanowisk oraz użytkowników

Analiza odwiedzonych stron internetowych, rzeczywista utylizacja zainstalowanych aplikacji oraz przegląd pracy urządzeń drukujących.

Data Security

Nadzór i utrzymanie bezpieczeństwa danych. Archiwizacja danych, nadzór nad napędami oraz blokada www i aplikacji.

 

Szerszy opis funkcjonalności systemu ITManager do pobrania tutaj

 

ITMANAGER VS RODO (GDPR)

Wdrożenie systemu ITManager pomaga spełnić wymogi GDPR (General Data Protection Regulation) – nowego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które ma zastosowanie od dnia 25 maja 2018 i obejmuje całą Unię Europejską oraz ma wpływ na organizacje spoza Unii.

 

KORZYŚCI Z WDROŻENIA SYSTEMU

Strategiczne:

  • przejrzysta i bezpieczna infrastruktura przedsiębiorstwa / organizacji;
  • zarządzanie w oparciu o wiedzę;
  • niski koszt inwestycji w stosunku do jakości i funkcjonalności systemu;
  • legalność przedsiębiorstwa / organizacji;
  • ochrona danych osobowych i informacji wrażliwych przed wyciekiem;
  • wzrost skuteczności i wydajności służb IT oraz personelu pozostałych działów firmy.

Funkcjonalne:

  • jeden centralny system do zarządzania;
  • stały wgląd w majątek, za który odpowiada dział IT;
  • automatyzacja codziennych czynności pracowników IT;
  • aktualne informacje o konfiguracjach sprzętowych;
  • prosty, ergonomiczny i intuicyjny interfejs dla administratorów.

 

BEZPOŚREDNI ODBIORCY SYTEMU

TOP Management

  • właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, zarządy spółek – w zakresie legalności
    i bezpieczeństwa biznesu, w tym bezpieczeństwa danych użytkowników, bieżącej kontroli pracy pracowników i ich efektywności, podniesienia wydajności zatrudnionego personelu;
  • dyrektorzy finansowi – w zakresie optymalizacji kosztów, efektywnego planowania kosztów inwestycji, bezpieczeństwa finansowego.

Służby/Działy IT

  • dyrektorzy działów IT – w zakresie strategicznego/biznesowego zarządzania działem;
  • administratorzy – w zakresie zarządzania infrastrukturą informatyczną;
  • inżynierowie helpdesk – w zakresie sprawnej obsługi incydentów, zadowolenia pracowników innych działów.

******************

Producentem produktu ITManager jest firma Infonet Projekt SA. Spółka ta tworzy nową jakość rozwiązań w dziedzinie budowy zintegrowanych systemów IT.  Od ponad 20 lat obsługuje klientów w całej Polsce, oferuje optymalne rozwiązania informatyczne oparte na własnych projektach oraz na partnerstwie z największymi globalnymi markami technologicznymi. Kluczowym produktem jest system ITManager, którego używa już ponad 1000 przedsiębiorstw i urzędów na terenie całego kraju. Od ponad 13 lat rozwija go zespół doświadczonych architektów i programistów.

******************

 

Przykłady naszych wdrożeń

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:

Opiekun:
Grzegorz Lewandowski

grzegorz_l@ht.poznan.pl
tel.: 61 665 71 65