Oferta serwisu IT | Outsourcing usług IT dla Firm

Obsługa serwisowa w zakresie IT

Proponujemy Państwu kompleksową obsługę serwisową w zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego. Nasza działalność to nie tylko serwis komputerowy, ale również zarządzanie infrastrukturą serwerową, sieciową, wdrożenia systemów teleinformatycznych i audyty IT. Usługi naszego serwisu IT świadczymy na terenie Poznania i woj. wielkopolskiego oraz województw ościennych, a zdalna pomoc IT pozwala na połączenie się z użytkownikiem w dowolnym miejscu i udzielenie doraźnej pomocy informatycznej. świadczymy usługi outsourcingu informatycznego dla firm i instytucji w formie abonamentowej, jak i jednorazowe usługi naprawcze/ doradcze. W celu wyboru oferty prosimy o kontakt telefoniczny 61 665 71 73 lub mailowy serwis@ht.poznan.pl

Outsourcing usług IT dla Firm

Jeśli wiesz, że jest coś, co ktoś inny może zrobić lepiej, to niech to zrobi. Pełne wsparcie działów IT które chcą przekazać część zadań. Oszczędność czasu i znaczne oszczędności finansowe przy jednoczesnym wzroście jakości usług. Szczegółowa oferta pod linkiem:  outsourcing IT dla firm

Obsługa informatyczna firm

W ramach obsługi oferujemy pomoc techniczną, serwis sprzętu i oprogramowania komputerowego, instalacje i konfiguracje zaawansowanych systemów informatycznych, zarządzanie siecią, archiwizacje i odzyskiwanie danych oraz administrację serwerami.

Helpdesk IT

Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, pierwsza linia pomocy i wsparcia.

Pomoc zdalna lub z dojazdem do klienta. Opieka nad sprzętem komputerowym.

Administracja serwerami

Aktywna administracja serwerami eliminuje ryzyko usterek. Naszym priorytetem jest zapewnić klientom stabilność systemów informatycznych dzięki odpowiedniemu utrzymaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT przez naszych Inżynierów.

Rozwój infrastruktury IT

Podstawa funkcjonowania każdej firmy to sprawna i wydajna infrastruktura. Firmy stawiające na innowacje i postęp stosują nowoczesne systemy informatyczne. Skalowalne i wydajne rozwiązania przy redukcji kosztów oraz modernizacja i rozwój infrastruktury IT to koło napędowe w realizacji celów biznesowych.

Bezpieczeństwo IT/ Audyty IT

Wiemy jak zabezpieczyć kluczowe zasoby firmy. Pomożemy wdrożyć odpowiednie procedury i przekażemy niezbędną wiedze do ich obsługi.

Przeprowadzamy audyty IT i podnosimy poziom bezpieczeństwa środowiska IT wdrażając odpowiednie rozwiązania.

Doradztwo IT

Opieka informatyczna, optymalny wybór systemu informatycznego, dostawcy usług towarzyszących czy dostęp do specjalistycznej wiedzy jest kluczem w rozwoju Twojego biznesu. Skorzystaj z naszego doświadczenia i skontaktuj się z naszymi specjalistami.

W czym się specjalizujemy? Nasze kompetencje.

Serwis informatyczny:

  •  Naprawy i modyfikacje komputerów
  •  wymiana podzespołów (zasilacze, karty graficzne, płyty główne, karty sieciowe
  • wentylatory i inne)
  •  naprawy systemowe
  •  usuwanie wirusów komputerowych
  •  instalowanie sterowników
  •  czyszczenie układów chłodzenia, rozwiązywanie problemów z przegrzewaniem
  •  archiwizacja i odzyskiwanie danych
  •  utrzymanie komputerów oraz stacji roboczych użytkowników
  •  diagnoza i naprawa stacji roboczych, laptopów
  •  optymalizacje systemów
  •  instalacja oprogramowania
  •  instalacja systemów operacyjnych
  •  naprawa i konfiguracja drukarek
  •  obsługa Helpdesk
  •  konfiguracja VPN

Systemy NAS (Qnap, Synology):

  •  backup danych – komputery końcowe
  •  migawki zabezpieczają przed przypadkowym skasowaniem (modyfikacją) danych oraz przed zaszyfrowaniem danych (ransomware)
  •  serwer plików z dostępem mobilnym (Q-file)
  •  serwer VPN
  •  monitoring – kamery IP
  •  wirtualne maszyny
  •  kontroler domeny
  •  monitoring sieci – (QRM+)
  •  Kliniki – Szpitale – MediQPACS PACS server

Zaawansowane systemy IT:

  •  macierze dyskowe – instalacja, konfiguracja, update (NetApp, Dell, Huawei, Lenovo, HP)
  •  serwery – instalacja, konfiguracja, update
  •  systemy operacyjne MS Windows Serwer 2008-2019
  •  sieci SAN – FC (Brocade), iSCSI, SAS, CIFS, NFS – instalacja, konfiguracja, update
  •  backupy Veeam, Veritas Backup Exec, Arcserve, Nakivo,  – instalacja, konfiguracja, update
  •  wirtualizacja Vmware, HyperV – instalacja, konfiguracja, update
  •  biblioteki taśmowe – instalacja, konfiguracja
  •  urządzenia NAS – instalacja, konfiguracja
  •  montaż szaf rackowych
  •  serwerownie – montaż, instalacja urządzeń, konfiguracja urządzeń
  •  sieci Ethernet – instalacja, konfiguracja, projektowanie
  •  sieci WiFi – instalacja, konfiguracja, projektowanie
  •  routery, przełączniki zarządzalne – instalacja, konfiguracja
  •  konfiguracja urządzeń sieciowych
  •  Inwentaryzacja urządzeń i struktury sieciowej
  •  Fortigate – instalacja, konfiguracja, update
  •  Acitve Directory
  •  administrowanie domeną hybrydową
  •  Office 365, 2010 – 2019, AD, Microsoft Exchange, online, Microsoft Sharepoint, Windows 10, 7;
  •  tworzenie skryptów w PowerShell
  •  wsparcie dla Kaspersky Security Center
  •  migracja do chmury
  •  integracje i wsparcie dla CodeTwo
  •  projektowanie, wdrażanie, zarządzanie CCTV

Administracja serwerami

Administracja serwerami to duża odpowiedzialność – każda firma korzystająca z infrastruktury internetowej zobowiązana jest do nieustannej kontroli bezpieczeństwa, aktualizacji i konserwacji swoich serwerów. Warto więc powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nasze wieloletnie doświadczenie w administracji serwerami dla małych firm jak i dużych korporacji pozwala nam sprawnie projektować kompletne, nowe rozwiązania, jak i przejmować istniejącą infrastrukturę, zapewniając ciągłość działania. Obsługujemy dowolny rodzaj serwerów, od fizycznych maszyn znajdujących się na miejscu u klienta, poprzez instancje wirtualne do serwerów w chmurach obliczeniowych takich jak Azure czy AWS.

W ramach współpracy mogą Państwo powierzyć administrację swoich serwerów naszemu zespołowi inżynierów. Posiadamy doświadczenie oparte na praktycznej wiedzy specjalistów, którzy od wielu lat . Na formę i ostateczny koszt udzielanego wsparcia wpływa wybór konkretnej opcji administracji serwerem. Przy pełnej administracji serwerem odpowiadamy zarówno za sprzęt, jak również za system, aktualizacje i optymalizację oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, a także zaawansowany monitoring serwera. Proponujemy również administrację w formie wykonywania samego backupu – zarządzanie systemem, aktualizacje i optymalizacje są wówczas po stronie użytkownika.

Powierzając administrację serwerami zdalnym specjalistom firmy eliminują koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanego administratora/zespołu administratorów, gwarantują sobie wysoki standard wykonanych usług i zapewniają sobie dostęp do pomocy technicznej.

Audyty IT

Audyt informatyczny polega na przeanalizowaniu i ocenieniu funkcjonowania systemów informatycznych w danym przedsiębiorstwie lub organizacji. Istotą tego procesu jest sprawdzenie, czy system w skuteczny sposób chroni dane, dostarcza odpowiednich informacji oraz działa zgodnie z wyznaczonymi celami operacyjnymi i kontrolnymi.

Audyt informatyczny może obejmować różne obszary funkcjonowania systemu. Zasadniczo rozróżniamy 3 rodzaje audytu informatycznego:

  • audyt legalności oprogramowania
  • audyt sprzętu komputerowego
  • audyt bezpieczeństwa (sieci, informacji, aplikacji web)

Audyt legalności oprogramowania

Polega na weryfikacji legalności oprogramowania, zainstalowanego na urządzeniach firmowych i namierzeniu oprogramowanie nielegalnego (pirackiego). W trakcie audytu sprawdzane są m.in. jakie licencje na oprogramowanie posiada firma. Dokumenty porównywane są ze stanem faktycznym (oprogramowaniem zainstalowanym na wszystkich komputerach firmowych). Audyt pozwala m.in. uniknąć kar finansowych związanych z wykorzystaniem nielegalnego oprogramowania w firmie.

Audyt sprzętu komputerowego

Dostarcza informacji na temat rodzajów, typów i stanie funkcjonowania sprzętu znajdującego się na wyposażeniu firmy. W trakcie audytu na każdym komputerze firmowym uruchamiane jest oprogramowanie, które pozwala na sprawdzenie konfiguracji danego sprzętu. Na podstawie tych danych można określić stan urządzeń firmowych, a także dokonywać niezbędnych ulepszeń.

Audyt bezpieczeństwa IT

Zwany również audytem zabezpieczeń lub audytem bezpieczeństwa informacji ma za zadanie sprawdzić wszystkie mechanizmy kontroli i zabezpieczeń informacji w firmowej sieci. Szczegółowy audyt pozwoli zidentyfikować luki we wdrożonych zabezpieczeniach i dostarczy informacji na temat ich skuteczności oraz co jest potrzebne do poprawy zabezpieczeń w krytycznych obszarach.

Wśrd oferowanych przez nas audytów bezpieczeństwa sieciowego posiadamy rozwiązanie Fortinet – Test CTAP. Więcej o tym rozwiązaniu tutaj.

Audyt bezpieczeństwa IT dotyczy różnych aspektów funkcjonowania firmy.

  • bezpieczeństwa sieci (sprawdzenie i konfiguracja urządzeń sieciowych, routery, LAN i WLAN, oraz punktów dostępu, przełączników)
  • bezpieczeństwa informacji (metody uwierzytelniania, autoryzacja, szyfrowanie, zarządzanie certyfikatami cyfrowymi)
  • bezpieczeństwa aplikacji web (zabezpieczenia witryny internetowej, platform SaaS, ochrona poczty e-mail itd.)

Outsourcing IT/ Oferta abonamentowa dla firm 

W naszym dziale serwisu pracuje 3 techników i 3 inżynierów z wysokimi specjalizacjami w zakresie systemów informatycznych. Posiadamy duży magazyn sprzętu komputerowego. Oferujemy zarówno pomoc doraźną, jak i outsourcing IT dla firm w formie abonamentu w różnych wariantach. Mając podpisaną z nami umowę serwisową zyskujecie Państwo pewność, że struktura informatyczna Państwa działalności jest w rękach specjalistów.

Wariant IWariant IIWariant IIIWariant IVWariant VWariant VI
Czas do podjęcia naprawyNDNDDo 8hDo 6hDo 4hDo 4h
Sprzęt zastępczy podstawowyNIETAKTAKTAKTAKTAK
Sprzęt zastępczy zaawansowany NIENIENIETAKTAKTAK
Bezpłatny audyt początkowyNIENIENIETAKTAKTAK

*Sprzęt zastępczy zaawansowany na czas naprawy: serwer, Fortigate, ups do serwerowni 2kV.
*W ramach abonamentu sprzęt zastępczy podstawowy na czas naprawy: laptop, drukarka sieciowa, router, switch, ups.

*Godzina pracy inżyniera = dwie godziny pracy technika.

*Koszty za dojazd technika będą uzgadniane indywidualnie z każdym klientem.

*Praca w godzinach 8:00-16:00 (dni robocze).

*Możliwość stworzenia oferty indywidualnej.

Przed przystąpieniem do realizacji umowy robimy bezpłatny audyt bezpieczeństwa sieci oraz analizę stanu aktualnego wraz z raportem i sugestią zmian – dla umów Wariant IV/Wariant V.

Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Działem Serwisu IT!

Kontakt:

serwis@ht.poznan.pl

tel. 61 665 71 73