Aktualne seminaria

Zapraszamy serdecznie na seminarium i szkolenie z rozwiązań DELL Technologies

 

22 stycznia 2020 – seminarium

Centrum Kongresowe Hotel IOR

ul. Węgorka 20, 60-318 Poznań

 

23 stycznia 2020 – szkolenie

Hardsoft-Telekom

ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań

 

 

REJESTRACJA

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez firmę Hardsoft Telekom z siedzibą w Poznaniu informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

    Zapoznałem/-am się i akceptuję Politykę Prywatności Hardsoft Telekom*

    Twoja rejestracja została przyjęta !

    Wysłaliśmy na Twoją skrzynkę maila z potwierdzeniem.

    Wypełnij jeszcze raz

    PROGRAM

    • 22 stycznia – seminarium

      • Dlaczego Dell? – pozycjonowanie i przewagi produktów klienckich Dell (monitory wieloformatowe/nowe Latitude 5000 i 7000/Support Assist/PC jako usługa)
      • Czym jeszcze może zaskoczyć macierz Dell Technologies (Przegląd całości oferty Dell w zakresie macierzy od Powervault ME4 do ISILON)
      • DellEMC IDPA 4400 – włącz i backup’uj
      •  VMware Od hiperkonwergencji do multicloud (Główne wyzwania pracowników IT i biznesu/-Vsan/ VMware Cloud Foundation/co nowego w wersji vSphere  6.7U3b (grudzień 2019)

      VMware vRealize Suite to platforma zarządzania, która daje zespołom IT i usługodawcom kompleksowe funkcje ujednoliconego zarządzania usługami IT w środowisku VMware vSphere, a także innymi hiperwizorami, infrastrukturą fizyczną, kontenerami, platformą OpenStack i chmurami zewnętrznymi, takimi jak VMware Cloud on AWS, Azure i Google Cloud Platform.

      -> VMWARE vREALIZE SUITE_MATERIAŁY DO POBRANIA

      • Serwery Dell z procesorami AMD: to warto wiedzieć!

      23 stycznia – szkolenie

      Support Assist Enterprise

      Jak korzystać z proaktywnego wsparcia Dell SupportAssist Enterprise (SAE). Proces automatycznej identyfikacji problemu ze sprzętem lub oprogramowaniem.

      SupportAssist powiadamia o incydencie i tworzy zgłoszenie do pomocy technicznej Dell EMC zawierające dzienniki sprzętowe serwera (wymagane do rozwiązywania problemów i skutecznego rozwiązywania problemów). Omówienie funkcjonalności rozwiązania.

      Analiza infrastruktury serwerowej -optymalizacja i rozwój Dell Live Optics 10.45-12.15

      Dell Live Optics to bezpłatne oprogramowanie, które umożliwia gromadzenie, wizualizację i udostępnianie danych o środowisku IT i jego obciążeniach.

      Analiza ta pomaga zobrazować wydajność środowiska IT, zidentyfikować „wąskie gardła” oraz trafnie zaplanować rozwój infrastruktury.

      Omówienie procesu instalacji, zbierania danych oraz prezentacji i analizy wyników.

      Analiza infrastruktury serwerowej – optymalizacja i rozwój Dell Live Optics.

    • UWAGA!

      W przypadku decyzji o uczestnictwie w szkoleniu, proszę wpisać w UWAGACH formularza rejestracyjnego „plus szkolenie 23.01”

    AGENDA

    22.01.2020 - SEMINARIUM

    8:40-9:00 Rejestracja uczestników i kawa na dzień dobry :)

    9:00-9:15Słowo wstepu - Hardsoft Telekom

    9:15-9:45 Dlaczego Dell? - pozycjonowanie i przewagi produktów klienckich Dell -Michał Kruk, Dell

    9:45-10:30Czym jeszcze może zaskoczyć macierz Dell Technologies, Marek Stawicki ALSO/S4E Łukasz Olszak

    10:30-11:00Przerwa śniadaniowa

    11:00-11:30DellEMC IDPA 4400 - włącz i backup'uj - S4E Łukasz Olszak

    11:30-12:30VMware Od hiperkonwergencji do multicloud – 60 min – Agnieszka Koziorowska, Vmware

    12:30-12:50Przerwa kawowa

    12:50-13:15Serwery Dell z procesorami AMD: to warto wiedzieć! - Marek Stawicki, ALSO

    13:15-13:30Audio z komputera: jak uzyskać brzmienie hi-fi z komputera – Htaudio

    13:30Losowanie nagród i zakończenie

    23.01.2020 - SZKOLENIE, Marek Stawicki, ALSO

    8:45-9:00Rejestracja uczestników i kawa na dzień dobry :)

    9:00-10:30Support Assist Enterprise

    10:30Przerwa kawowa

    10:45-12:15Analiza infrastruktury serwerowej - optymalizacja i rozwój Dell Live Optics

    12:15Zakończenie