Oprogramowanie Microsoft – systemy pracy i poczty grupowej

Oprogramowanie Microsoft - systemy pracy i poczty grupowej

Nasza firma oferuje szeroki zakres oprogramowania Microsoft od systemów wirtualizacji i Windows Server przez system pracy grupowej i poczty Exchange do rozwiązań desktopowych typu Microsoft Office a w szczególności Microsoft Office 365.

Wirtualizacja i systemy serwerowe Windows Server

Rozwiązania wirtualizacyjne firmy Microsoft wychodzą poza zwykłe możliwości wirtualizacji, takie jak konsolidowanie sprzętu serwerowego, aby tworzyć kompleksowe platformy chmur prywatnych i hybrydowych. To oznacza, że organizacja może uzyskać znaczne oszczędności i zwiększyć wydajność operacyjną.

Więcej informacji o wirtualizacji i Microsoft Windows Server 2012 R2 znajdą Państwo w naszych materiałach ze szkolenia i konferencji w dziale „Materiały do pobrania”.

Microsoft Exchange Server - system pracy grupowej i poczty

Microsoft Exchange Server obecnie w wersji 2016 to obecnie element nowoczesnego centrum danych. Program Exchange 2016 cechuje solidna, sprawdzona w działaniu architektura lokalna. Jego innowacyjność i prostota umożliwia skalowanie, a wyjątkowa wydajność i niezawodność zapewnia świetne środowisko użytkownika. Wdrożenie programu Exchange jest jeszcze prostsze, a ponadto jest on gotowy do pracy w chmurze — możesz zacząć z niej korzystać, kiedy tylko zechcesz.

W chwili obecnej możliwe są 3 warianty zakupu:

  • Zakup całego systemu na własność i instalacja we własnej serwerowni (lub zewnętrznego dostawcy)
  • Zakup jako elementu pakietu Microsoft Office 365
  • Dzierżawienie całego systemu u zewnętrznego dostawcy

Więcej materiałów z prezentacji i szkolenia z systemu Microsoft Exchange Server znajdą
Państwo w dziale „Materiały do pobrania”.

Microsoft Office 365

MS Office 365 to zaawansowane narzędzie wspomagające procesy biznesowe. W jego skład wchodzi wiele narzędzi, które do tej pory wymagały drogiej i skomplikowanej infrastruktury – teraz oferowanych w ramach czasowych subskrypcji. Jedną ze składowych MS Office 365 jest również zawsze najnowszy pakiet aplikacji MS Office (aktualnie w wersji 2016).

Dodatkowo, dzięki elastycznym planom licencjonowania produkt znajdzie zastosowanie również w przedsiębiorstwach które posiadają już pakiet biurowy MS Office zainstalowany na komputerach. Teraz dzięki planom online istnieje możliwość rozbudowania środowiska o funkcjonalność pracy grupowej.

Elementy składowe Office 365:

  • Zawsze najnowszy pakiet biurowy MS Office z możliwością instalacji na 5 urządzeniach danego użytkownika,
  • Skrzynka pocztowa o pojemności 50GB na użytkownika z pełną synchronizacją z wszystkich elementów z innymi urządzeniami na których skonfigurowana jest poczta (również w systemach Android i iOS)
  • System pracy grupowej i poczty elektronicznej Exchange Online - dzięki temu nie trzeba budować infrastruktury serwerowej dla tego systemu (to wydatek rzędu 10-200 tys. zł w zależności od ilości użytkowników)
  • Zaawansowany system antyspamowy i antywirusowy,
  • Skype dla Firm, czyli system wideokonferencji w jakości HD

    • spotkania online, konferencje oraz szkolenia z generowaniem pytań testowych i odpowiedzi
    • sprawdzanie dostępności użytkowników
    • udostępnienie pulpitu, pliku i prezentacji w trybie online
  • SharePoint Online

    • umożliwia stworzenie własnego systemu obiegu dokumentów
    • możliwość wspólnego, zespołowego działania i pracy nad jednym dokumentem oraz współpracy z klientami i kontrahentami
  • OneDrive dla Firm

    • Nieograniczone miejsce na dokumenty
    • Możliwość jednoczesnej edycji dokumentów przez wiele osób

Dodatkowe usługi i korzyści:

  • automatyczny backup w chmurze, dzięki czemu nigdy dokument nie zginie i ma się do niego dostęp z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu prawie przez dowolne urządzenie
  • zaawansowane elementy pracy grupowej – zlecanie zadań, współdzielone kalendarze
  • wspólna praca nad dokumentem możliwa także podczas zdalnych wideokonferencji
  • stworzenie biblioteki dokumentów firmowych, blokowanie do nich dostępu wraz z ochroną przed wyciekiem, szybkie wyszukiwanie ze względu na treść lub słowa kluczowe, datę itp.
  • w ramach jednego szkolenia online, wideokonferencji może brać udział do 250 użytkowników, którzy nie muszą mieć pakietu Office 365
  • możliwość nagrania oraz udostępnienia całej sesji
  • możliwość wykupienia samych usług dla użytkowników, którzy mają już licencję MS Office 2010 i 2013 (Business Essentials i Enterprise E1)

Przykłady naszych wdrożeń

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:

Opiekun:
Krzysztof Nowacki

krzysztof_n@ht.poznan.pl
tel.: 61 665 71 83