Kompleksowa obsługa informatyczna przedsiębiorstw- outsourcing IT

Outsourcing IT

Utrzymanie ciągłości pracy infrastruktury IT jest dzisiaj kluczowym warunkiem sukcesu dla większości przedsiębiorstw. Szeroki zakres dziedziny, ciągle zmieniające się technologie, jak również mnogość problemów jakie mogą wystąpić sprawia, że jednoosobowy dział IT lub małe firmy informatyczne nie są w stanie jej zapewnić. Nie ma bowiem specjalistów od wszystkiego.

Outsourcing IT może dotyczyć bieżącej obsługi pracowników -helpdesk, zarządzania systemami informatycznymi, czyli administracja IT, serwisowania sprzętu komputerowego, czy projektowania i tworzenia infrastruktury serwerowej. W przypadku większych organizacji infrastruktura IT potrafi być wyjątkowo rozbudowana. Aby nią należycie zarządzać, rozbudowywać, konfigurować i optymalizować, firmy potrzebują wysokiej klasy specjalistów, którymi często nie dysponują lub zwyczajnie trudno jest ich na rynku znaleźć.

Dysponując wieloma, nieustannie podnoszącymi swoje kwalifikacje inżynierami IT nasza oferta jest wartą rozważenia alternatywą. Przy zmniejszeniu kosztów ponoszonych na obsługę systemów IT jednocześnie zwiększymy ich bezpieczeństwo oraz pomożemy podnieść wydajność. Z każdym potencjalnym klientem przeprowadzamy konsultacje w celu najlepszego doboru usługi, jej zakresu lub zdiagnozowania konkretnych, nietypowych potrzeb i możliwości ich realizacji.

W celu wyceny jednorazowej usługi lub wyboru oferty abonamentowej prosimy o kontakt telefoniczny 61 665 71 73 lub mailowy serwis@ht.poznan.pl

W ramach Outsourcingu IT naszym klientom oferujemy m.in.:

  • wdrażanie zabezpieczeń sieci stacji roboczych,
  • konserwację urządzeń,
  • aktualizację oprogramowania,
  • migrację danych,
  • bieżące wsparcie dla użytkowników za pośrednictwem helpdesk,
  • tworzenie kopii zapasowych i backup systemu
  • usuwanie awarii i usterek

W czym specjalizują się nasi inżynierowie? Pełna oferta serwisu Hardsoft Telekom

W infrastrukturach, którymi obecnie zarządzamy w ramach usług outsourcingu IT dla naszych klientów znajdują się:

Serwery – fizyczne i wirtualne. Weryfikujemy zajętości dysków i reakcje i czy dyski działają poprawnie. Sprawdzamy role DNS, DHCP, FS, PS, SQL, ERP oraz Hyper.  

Routery –  konfigurujemy, sprawdzamy ich działanie po publicznym IP lub VPN od strony sieci LAN. Mogą być VLAN’y, VPN’y STS i CTS, IPS’ec, L2TP lub SSL, a może być zupełnie coś innego, więc trudno powiedzieć, co dany klient ma. Może być UTM klasy Stormshield, może być Cisco, Fortigate, itp.

Switche – są bardzo zróżnicowane, są proste i zaawansowane, z kontrolą przepływu ruchu, ACL’ami, VLAN’ami, LACP, STP – każdy klient ma inne ustawienia i sprzęt, ponieważ to jest ściśle uzależnione od topologii/infrastruktur.

Backupy serwerów –Trzeba sprawdzać regularnie czy source dobrze podaje content, czy target istnieje, czy kopie tworzą się odpowiednio szybko oraz czy dyski się nie przepełniają.

Macierze dyskowe – większość klientów posiada zewnętrzne macierze, które należy sprawdzać czy działają poprawnie i współgrają z serwerami oraz czy są wystarczająco szybkie, czy dyski działają poprawnie i czy redundancja nie jest zagrożona.

Urządzenia brzegowe, łącza, wyposażenie serwerowni, GPD, PPD – sprawdzamy czy wszystko działa w prawidłowy sposób.

Najważniejsze zalety outsourcingu IT:

  • Niskie i przewidywalne koszty obsługi informatycznej
  • Dostęp do wysokiej klasy specjalistów
  • Brak kosztów ponoszonych na szkolenia personelu IT
  • Oferta optymalnie dostosowana do potrzeb przedsiębiorstwa
  • Gwarantowany czas podjęcia naprawy oraz sprzęt zastępczy

Zdalna pomoc techniczna

Mogą Państwo uzyskać pomoc techniczną zdalnie, bez konieczności przywożenia komputera do serwisu. W tym celu udostępniają Państwo podgląd ekranu swojego komputera naszemu konsultantowi technicznemu.

Jak to zrobić? Kliknij w link ZDALNA POMOC TECHNICZNA i pobierz aplikację na swój komputer.

Przez cały czas usuwania usterki widzą Państwo na ekranie czynności, jakie wykonuje serwisant podczas pomocy zdalnej.

To wygodna i szybka usługa.


 

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:

Opiekun:
Dział Serwisu

serwis@ht.poznan.pl
tel.: +48 61 665 71 73